Captive Audience.
Rébusz megbízója, Albert Davis minden reggel kilátogat a meglehetősen fiatal Star City legősibb helyére, a misztikummal (és egy parkkal) övezett, 900 körül épült Farells Diaghoz. Mindig van erre néhány rendőr, de ma nem lesz.
Oliver Queen, a Zöld Íjász eközben hiába hiába próbálja elérni a város kitelepítését Rébusz atombombája miatt. De egyszer csak áldozattal nem járó, titokzatos merényletek vágják el Star City három fő (mondhatni kizárólagos) kivezető útját, a hidat, az alagutat és az autópályát. A polgármester most már cselekedne, de már késő. És ekkor bejelentkezik telefonon Rébusz a kosárcsarnokból.
Zöld Íjász az összes rendőr kíséretében ide veszi az irányt. és ekkor akcióba lép Davis, aki egy ősi rítusnak kezd neki:
A tűz, por és hamu gyermekeit hívja, hogy borítsák föléjük a sötétség biztonságát, és védjék meg őket. És ekkor hirtelen minden elsötétül, leáll az összes elektromos és mechanikus dolog. Erre Rébusz sem számított, pánikba esik, és el akarja indítani az atombombát, de Ollie még időben kilövi a kezéből a detonátort (bár úgyse működne).
A város felett bezárul a sötét búra, megkezdődnek a fosztogatások. A másik Zöld Íjász, Connor Hawke tartja a rendet, ami azt jelenti, hogy jobbmóduakat nem engedi fosztogatni, csak a szegényeket. Megjelennek a város újsütetű, Davis által megidézett védelmezői is.
Béke vagy pusztulás, hirdetik. És hozzálátnak a fosztogatók lemészárlásához.
Judd Winick sztorijából megtudhattuk, hogy nem Rébusz, hanem Davis mozgatta a szálakat, hogy megidézhesse a démonokat. Ez azonban elég harmatos cselekmény, így tobzódunk az atombomba által kiváltott álizgalmakbam és akciókban, de hiába, nagyon érződik rajtuk az erőltetettség. Phil Hester is megpróbál mindent, hogy rajzaival dinamikát kölcsönözzön az ácsorgó cselekménynek, ránézésre többé kevésbé sikerült is.
Ja, és a démonok meg a megidézésük is nagyon jól sikerült.